Gratis herstelling

Ja U leest het goed. U weet wel, niet zo lang geleden slaagde er een Mobistar man in om mijn Nokia C7 stuk te maken. Het sim kaartje brak af en daar stond ik dan, zonder bruikbare C7.

U weet dus ook dat ik de C7 toen naar Deinze bracht om gerepareerd te worden. En U weet dan zeker ook dat ik toch wel een tweetal weken zou moeten wachten tot dat de C7 hersteld zou zijn.

U weet nog niet dat ik ondertussen, van de mensen van Nokia een E7 in bruikleen kreeg. De E7, de laatste Symbian waarschijnlijk, maar qua gebruik zo goed als het zelfde dan de C7. Alleen heeft de E7 zo een handig klavier zodat niet alles via het touch screen ingevoerd dient te worden.

Maar goed, deze morgen kreeg ik telefoon van de mannen van Gramat uit Deinze die me wisten te zeggen dat de Nokia C7 terug uit herstelling was.
Op naar Deinze dus om mijn kleinood op te halen.
Groot was mijn verbazing toen ik enkel een papier diende af te tekenen en niets hoefde te betalen. Alles viel binnen de garantie.

Nu eens nadenken of ik de mobistar man een factuur zou sturen voor die 2 verplaatsingen.

2 thoughts on “Gratis herstelling”

  1. Doen…zou ik zeggen…ik heb hier laatst ook zo ne Sjarel over de vloer gekregen die me vanalles probeerde wijs te maken…toen ik niet wilde tekenen omdat ik eerst zijn aanbod eens wilde uitpluizen en een afspraak maakte om 2 weken later eens terug te komen…hahaha…nooit meer iets van gehoord. Maar best dat ik niets onmiddelijk tekende want ik zou er dik opgelegen hebben.

    Like

Wat denk je?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.