Dat is nu de tweede keer dat ik een aanmaning tot betaling krijg omdat ik een factuur die via zoomit geleverd werd in December niet betaald zou hebben.
Maar ik heb die facturen helemaal niet ontvangen via zoomit.
Eén voor de brandverzekering van nateus in December, één van de watergroep voor een factuur in December. Toeval dat het dezelfde maand betreft? Of een foutje in het zoomit systeem?
Ik nam contact op met de watergroep en de mevrouw aan de andere kant van de lijn meldde mij dat ik beter zoomit zou deactiveren want dat ze het al meermaals meegemaakt hadden.
Zo zijn we weer maar eventjes 15 euro kwijt aan aanmaningskosten.
Dank u zoomit!
Ik had hetzelfde voor.
Ik krijg een aanmaning voor een factuur van de Watergroep die ik niet terugvind in Zoomit.
Blijkbaar een foutje van Zoomit.
Ik had wel meer geluk want bij de Watergroep zei men aan de telefoon dat ze de 7,5€ direct gingen schrappen.
Ik stel me natuurlijk de vraag hoeveel mensen wel gewoon de factuur met de 7,5€ extra betaalden.
LikeLike