Verleden jaar waren we van 28-09 tem 05-10-12 in Corfu.
Zoals gewoonte sturen we naar familie en vrienden een postkaartje. Zo deden we dus ook in Corfu.
Omdat 14 dagen na onze thuiskomst er nog geen kaartjes waren aangekomen stuurde ik een mail naar het hotel.
Verzonden: vrijdag 19 oktober 2012 10:01
Aan: ‘info@corfu-hotels.travel’
Onderwerp: PostcardsDear,
Between 28-09-12 and 05-10-12 we had a pleasant stay in the aqualand
resort.On Sunday 30-09-12 we bought postcards and stamps in the little shop of
the hotel.The cards would be posted by the man in the shop.
Untill now our family nor our friends has got any postcard?
Can this be checked please?
Thanks
Vandaag, 05-09-13, een kleine 11 maand later kreeg ik onderstaande mail:
Van: reservations@aqualandresort.gr [mailto:reservations@aqualandresort.gr]
Verzonden: donderdag 5 september 2013 13:31Onderwerp: RE: Postcards
Dear Mr Bauwens,
Thank you for visiting Aqualand Resort for your holidays and we are happy to hear that you had nice time with us!!
I would like to inform you that the greek post offices are a bit slow with the sending procedure.
I have been informed that the gentleman for the mini market has already sent the postcards so i hope during the days you will receive them!Kind Regards
Aspa Spinoula
A bit slow 🙂
hoi,
Voor alle duidelijkheid, zijn de kaartjes ondertussen toegekomen?
wij hebben onze kaartjes via de op van Bpost verstuurd. Familie was zeer blij om een echte foto van ons op vakantie te krijgen. (En wij blij om niet voor iedereen iets unieks te moeten uitzoeken)
En ook leuk om dat naar klanten te sturen. Een zeer persoonlijke boodschap die meer zegt dan een artificieel kaartje.
Echter wel spijtig voor de local economie…
Yves
LikeLike
Yves, nog geen kaartjes te zien tot op vandaag.
Wel leuk zo een persoonlijke kaartjes. Ga dat toch ook eens bekijken.
LikeLike
*lol* een beetje traag. Straf dat ie nog heeft durven antwoorden. 🙂
Die Bpost app, die was ik helemaal vergeten, dat had inderdaad wel leuk geweest op vakantie.
LikeLike