Tomb raider – Underworld op de PS2

Nog niet zo heel lang geleden haalde ik de nieuwe Tomb raider in huis. Tomb raider Underworld.
Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik een fan ben van Lara Croft.
Ik had trouwens nog zitten twijfelen om mij een playstation 3 aan te schaffen gewoon om het feit omdat TR daar al in November 2008 uitgebracht werd.
Voor de PS2 versie was het wachten tot half januari. Ik hield het nagelbijtend dan ook uit tot half januari.

Maar kijk, de versie op PS2 is volgens mij het minste spel uit de reeks. Veel bugs en een ietwat manke gameplay stelden mij teleur.
Ondertussen heb ik het spel ook al beƫindigd en dat na ongeveer 15 uur real game play.
Verbazend snel dus voor een Tomb Raider.
Ook de magie mis ik in dit spel. De schitterende decors en bijpassende muziek zijn in deze versie een stuk minder dan in eerdere Tomb Raiders.