Telenet draait door

Toen ik eerder deze week dacht om terug met bloggen te beginnen was dit om een totaal andere reden dan deze post. Tot nu toe kwam het er evenwel niet van omdat ik niet onmiddellijk wist met wat ik de bloglezende internetter zou overvallen.

Telenet gaf mij de perfecte voorzet.


Geachte Heer Porter,

beste John

IK val graag onmiddellijk met de deur in huis en vraag daarom graag duiding bij onderstaande:
1) Inlevering decoders die we huurden.

Vandaag 2 decoders ingeleverd opdat we de huur niet verder dienen te betalen.


2) We hebben heel wat telenet diensten (netflix + streamz, iconic TV, telenet one voor 4, play sports).
Normaliter krijgen we hiervoor korting op play sports maar nu hebben jullie goed nieuws.

Normaal betalen we € NaN/maand maar dankzij onder bundels krijgen we nu een heuse korting. Waarvoor we jullie heel dankbaar zijn.

Getekend,

Christophe (telenet klant sinds 1997)

Alles bewerken

Foto’s/video’s toevoegen

Wat denk je?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.