Deflo

Op reis, of voor het slapengaan lees ik al graag eens een vrij vlot leesbaar boek. Zo lees ik vrijwel alles van Aspe maar ook de boeken van Deflo kunnen mij zeker bekoren.

Zo las ik op reis onlangs ‘Schimmen’. Het moet na Phobia, Pitbull en ademloos het vierde boek zijn dat ik van Deflo lees.

Inhoudelijk vind ik de boeken heel tof, maar in elk boek heb ik toch al meermaals schrijffouten tegengekomen. Dat kom ik veel minder tegen in andere leesboeken.
Hoe komt dit dan toch? Worden die boeken dan niet door een aantal testlezers gelezen alvorens gepubliceerd te worden?

One thought on “Deflo”

  1. Hoi,

    Heb je al een beta boek gelezen?

    Als je een boek schijft, dan herschrijf je en herschrijf je. En dan komt er een moment dat je het een laatste keer leest en dat je denkt en nu zijn alle fouten eruit. En dan stuur je het naar de printer en als je het eerste exemplaar in je handen hebt, dan springen de fouten er zo uit. Dat is het verhaal dat ik hoor van alle auteurs.

    Ik lees heel wat (professionele) boeken in beta, en ook ik merk dat.

    Het is een van de redenen waarom ik zo hou van electronische boeken: die geven de auteur de mogelijkheid om snel die ene typfout eruit te halen.
    Ten minste als je een service zoals leanpub.com gebruikt.

    Yves

    Like

Wat denk je?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.